Otur i kubik

Månaden som har gått har inte varit nådig.
Det började med en kylslang gick slut och ut pyste kylarvätskan.
Någon ny slang fanns inte att tillgås och nu en månad senare står bilen fortfarande stilla.
Tidigast den 12 får jag en ny slang...sen ska den på plats oxå...

Veckan efter upptäckte jag att ena linsen på mina glasögon börjat tappa ytan, eller hur man nu sen uttrycker saken. Hos optikern säger dom att jag utsatt glasögen för för stora variationer i temperaturen när jag lagat mat till exempel...jaha? Bara ena linsen??
Nya bågar hade dom inte men senare i höst, september kanske...

Till sist gjorde min Liten om min mobil till en fiskpinne. Utan pardon fick den prova på att simma i lerigt sandigt vatten...
Tack och lov fanns en ny likadan på hyllan i butiken, bara 250€ dyrare än den gamla...!
Tur att juli månad är slut :slam: