Däckad

Ibland blir ingenting som man tänkt.
Jag skulle ju träna och hålla igång, skida Vasaloppet och börja löpträna på riktigt denna vinter.
Och hur gick det...
Jo, jag har legat nerbäddad i influensa inte bara en utan 3 - 4 gånger sen i december.
Jag har hostat och snörvlat och haft muskel- och kroppsvärk mer eller mindre nonstop hela detta år.
Jag har tränat på min löpning 10 - 15 gånger sammanlagt och lyft skrot...4 gånger kanske?
Det skidar man inga Vasalopp eller cyklar Vätternrundor med.
Jag får vara glad om jag klarar av att simma Vansbrosimmet på 3 kilometer i sommar, under fjolårets tid lär det ju inte gå iaf.
Och med det i bakhuvudet får jag väl vara glad att jag inte lagt på mig mera övervikt än vad jag gjort...man kan ju inte sluta äta bara för att man slutar träna...och har man hållit på och tränat en längre tid tycker man om att äta...

Så ni som möter mig i sommar, bli inte förskräckta jag har bara varit lite mera däckad än vanligt ;)

ibland är man finare klädd än andra gånger