Rese-koma

Denna dagen, ett liv...typ.
Hela dagen har gått lite både på sniskan och på halvfart.
Det är inte lätt att vara på resande fort och komma hem mitt i natten för att efter en timme eller två bli väckt av ett rejält åskoväder.
Att sen tro att man ska orka prestera på topp på jobbet dagen efter är önsketänkande.
 
Nåväl, jag har gjort så gott jag kunnat.
Dagens höjdpunk kan nog sägas varit när jag fick äran att snusa på 3 dygn gamla tvillingar.
Och inte bara snusa, jag fick hålla i och trösta dem båda två.
Vilken lycka och vilken ära.
Det kommer jag att leva länge på.
 
Kvällens höjdpunkt är inte bara en utan två.
Fick ett riktigt trevligt båtsällskap runt grillen.
Hoppas resan till Lumparland gick bra för vännerna med den busiga gps'en.
 
Själv tog jag mig med bil ut till stugan och avnjöt jordgubbar och vispgrädde med småtrollen.
Gott gott.
Strålande solsken långt in på sena kvällen.
Stugan är ett paradis.
Vårt alldeles egna krypin och en lisa för min trasiga själ.