Liten tripp

Första alterneringsledighet dagen passade vi på att följa med mormor, morfar och Melissa till Grisslehamn.
Barnen hade absolut inga problem alls med att stiga upp halv sju på morgonen.
De skulle ju få följa med i husbilen ut till Eckerö!


Allt packat och klart.
Nu bär det av!


Liten kusin Melissa vaknade lagom till att vi anlände till Berghamn ute i Eckerö.
Det var bra för väl där fick barnen stifta bekantskap med en udda bil.



Alla tre barnen gapade och undrade vad det var som kom rullande.
Och jag kunde knappt tro mina ögon, min farfars hästbil!
Eller tja, en likadan som det min farfar använde som hästbil i alla fall.


Otroligt så liten den såg ut nu, när jag är vuxen.
Hur fick han in två finnhästar i den plutten?

Äta god frukost ombord på eckerö linjen och busa i lekrummet.



När vi anlänt till Grisslehamn blev det lång väntan innan sista glimten av husbilen inföll.


Sen shoppa lördagsgodis.


Och ungefär där tog energin slut.