Nästa steg på livets stig

Då var det klappat och klart.
Pappret är undertecknat och beslutet blir officiellt.
Om en dryg vecka stänger jag dörren på jobbet för sista gången och lämnar ett drygt decennium på Ålcom bakom mig.
 
Många år med mycket glädje, roliga stunder och glada skratt.
År fyllda med framtidstro och vilja att bli bättre, snabbare och större.
Men också sorger, kriser och bakslag.
 
Många goda vänner lämnar jag bakom mig.
Många blivande goda vänner väntar framför mig.
 
Det kommer att bli en omställning att gå ifrån att vara den som "kan och vet allt" till att bli den nya som inte vet någonting alls.
 
Nya tider och nya utmaningar.
Det ska bli väldigt intressant.
Arbetsamt, javisst, men det kommer säkert också att bli en väldigt rolig resa.
 
Så önska mig lycka till.
Nästa kapitel börjar om en vecka.
 
 
#1 - - Ninni:

Hej oj spännande och modigt. Vad ska hända härnäst? Lycka till med vad det än är.