Ge Upp

Jaha.
Nu börjar det kännas som om alla världens bobbor och baciller är emot mej.
Det blir nog att avboka En Svensk Klassiker helt och hållet.
Det är antagligen bara simningen jag klarar av, nu och framöver.
Att sova 10-12 timmar varje dag (jag slocknar på soffan senast 18:30 varje kväll) är inte riktigt den ultimata uppvärmningen inför vare sig Vasalopp eller Vätternrunda.

Jo jag är alltså bärare av reuma och vilken sort det är som slagit ut mej är under utredning. Har en kroppsvärk som inte riktigt kan bestämma sig för om den ska sitta här eller där eller kanske överallt plus järndepåer som ligger under 7 oavsett mängden järntabletter jag trycker i mej :(

Ibland blir man tvungen att ge upp och just nu känns det som om det är där jag står. Just nu blir jag nog bara tvungen att göra det.
Ge upp.